13.8.09

2 Bulan Sudah...

Posted by Baby at 9:45 PM

13 OGOS 2009

Genaplah umur baby sufi 2 Bulan,mcm tak percaya,bb sufi makin membesar dan membesar..syabas bb sufi,sekarang bb sufi dah pandai main,menegur papa dan mama,yang paling best,botol kalau boleh 24jam melekat kat mulut pun tak pa..Anaku..makin pandai nie…Papa dan mama doakan bb sufi akan terus ceria dan sihat..tak sabar papa dengan mama nak tengok bb sufi dapat berjalan lak…tentu best kan.

0 comments:

Post a Comment

 

Idola Mama Dan Papa Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez