21.6.09

Berita Khas 13 June 2009

Posted by Baby at 11:45 AM
@Tepat jam 08.36am maka dengan Izin-NYA Babysufi selamat dilahirkan,Di Hospital serdang,selangor.Jururawat yang menyambut babysufi cik Fazila yang begitu komited menjalankan tanggungjawab,sekalung tahniah dan syabas dari kami sekeluarga.Papa tidak menunggu lama untuk "Azankan" babysufi,itulah kalimah pertama yang ditiupkan ditelinga babysufi...Mudahan babysufi akan menjadi sebaik-baik hamba-NYA.

-Sejurus itu babysufi dibawa oleh nurse untuk dibersihkan sebelum di serahkan kepada mama untuk disusui.Betapa dengan kehadiran babysufi..akan menambah seri lagi kehidupan papa dan mama.Dalam jam 11:00am mama dan babysufi dibawa ke wad.Pelawat yang pertama tiba..tidak lain dan tidak bukan...Nenek dan Atuk babysufi ( mak dan abah mama ).seronok dapat tgk babysufi..

-Dan pelawat kedua sampai..Mak saudara dan bapa saudara babysufi ( Makcik Tehah dan Pakcik Aris dan keluarga ).Tak sabar untuk papa membawa balik babysufi kerumah..Papa tidak menunggu lama,petang itu juga papa minta kebenaran doktor untuk bawa babysufi balik.

-Dalam jam 20:00pm babysufi dibenarkan tinggalkan hospital..Lega mama babysufi,boring sangat dah kena tahan dalam wad katanya...

0 comments:

Post a Comment

 

Idola Mama Dan Papa Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez